זמן בידור תעשיית המוזיקה Entertainment יאנגשו – אנחנו בסופו של דבר בסין!

יאנגשו – אנחנו בסופו של דבר בסין!

למרות שהונג קונג היא חלק מסין טכנית, עדיין לא הרגשנו כאילו היינו בסין האמיתית, ובאמת הסתכלנו קדימה לחציית הגבול. היינו בקו המטרו האפקטיבי מאוד לקחת אותנו ממרכז העיר הונג קונג לעיירת הגבול שנזן. לא מיקום שאתה באמת רוצה לבלות בו הרבה זמן.

זה מיקום בולט לבחור בארנקים נוקבים, נעליים כמו גם בגדים. היה שם קצת טרחה עם זאת זה לא היה כל כך רע. לאחר שגדלנו לאן לרכוש כרטיסי אוטובוס, גילינו לבסוף בטיחות ומאבטח שהבינו את מחוות היד שלנו כמו גם נופפו אלינו כדי לעמוד בו. הגענו לדוכן כרטיסי האוטובוס של BIT כמו גם האישה סיפרנו לנו את העלות משנזן ליאנגשו, 320 RMB (כ- $ 50).

היינו המומים מהעלות הגבוהה, אולם היא הצהירה שזה החג במאי בסין, כמו גם כמו שהבטיחות והמאבטח מקבלים פיצוי על כך שהבאת אותנו לשם! אתה צוחק עלי? לא היינו מרוצים מכך אז הלכנו לתא הבא ובסופו של דבר קיבלנו כרטיס (בלי לשלם עמלה) עבור 260 RMB, הרבה יותר טוב.

האוטובוס בן הלילה שנמשך בסביבות השעה 19:00 היה שריד לאלה שהשתמשנו בהם כדי לקחת בלאוס כמו גם בווייטנאם, רק קצת יותר טוב. התמזלנו ממנו גם מיטות מפלס קרקע שהיו מספיק זמן כדי לשכב לנו עם רגלינו כפופות אל המעבר. הרגשתי עני עבור האנשים שנאלצו לישון על הדרגש העליון בלי שום דבר עם חגורת בטיחות להחזיק אותם כשהלכנו לעוף על בליטות במהלך הלילה.

ניק נוח באוטובוס הלילה ליאנגשו
הגענו ביאנגשיו בשעה 5:30 בבוקר במהלך זרימת סוערת. כל מה שאנחנו עשויים להאמין היה “נהדר, ממש כמו הפיליפינים”. בדקנו את הבית שלנו לשהות, בית התרבות של יאנגשו, כמו גם הלכנו לישון בחדר טוב באמת. התעוררנו כעבור 5 שעות לשמש קרן בחלון שלנו, כמו גם המצב לשלושת הלילות הבאים שהשארנו שם!

המקום של היצירה הביתית הזו מדהים, שוכן ממש מחוץ לעיר בסמטה קטנה בה אנשים אזוריים יושבים סביב משחקים כמו גם עם תה. גיא מנגן בגרסה הסינית של כינור בזמן שהילדים מתנדנדים על אופניים, עם פנסים אדומים מקסימים התלויים מהבתים שמעליהם. הבעלים, וויי, כמו גם משק הבית שלו היו כל כך ידידותיים כמו גם ההשהיה הביתית הייתה מקסימה. זה כלל 3 ארוחות ביתיות ביום.

ארוחת הבוקר הייתה פשוטה, טוסט כמו גם מנגו, בננה, תפוח סיני כמו גם תפוזים. ארוחת הצהריים הייתה אורז מטוגן (שמעולם לא היינו בסביבה) כמו גם ארוחת הערב הייתה ממרח גדול של מספר מנות סיניות שונות: עוף נפלא כמו גם עוף חמוץ, פלפלים ממולאים בגריל עם חזיר, אפונה שלג מוקפצת עם שום כמו גם ג’ינג’ר, מערבב בקר מטוגן עם פלפלים כמו גם בצל, דלעת מבושלת לחלוטין … והרישום נמשך. זה היה כל מה שאתה יכול לאכול רומן, כמו גם כולם ישבו סביב השולחן, כמו גם בחירת אוכל מהמנות הקהילתיות עם מקלות האכילה שלהם. בהחלט הסתכלנו קדימה לארוחות הערב שלנו בכל לילה.

מנגל רחוב
לאכול ארוחת ערב בצד הרחוב כמו גם בירות

מלבד האוכל הטעים, היינו באזור המקסים של יאנגשו כדי לראות את הכפר. חלק זה של מחוז גואנגשי מובן בגלל נופייה המרהיבים המנוקדים בקארסטים אבן גיר העולים מכדור הארץ. בדומה לאלה שהתגלו בתאילנד, וייטנאם, לאוס והפיליפינים; עם זאת, מעולם לא ראינו כל כך רבים במקום אחד.

הקארסטים נמתחים עד כמה שהעין יכולה לראות לכל הכיוונים. בחרנו שהשיטה הטובה ביותר לראות את הכפר כמו גם את הקארסטים מקרוב תהיה לשכור אופניים כמו גם לצאת לדרך. קיבלנו לעצמנו מפה בסיסית במיוחד כמו גם עשינו את השיטה שלנו כלפי הכפר. רכבנו לאורך נהר יולונג, עם אדמות חקלאיות, לכפרים קטנים, עברו בחור שדוג לאורך גדות הנהר כמו גם בכבישים אחוריים שקטים. רכבנו כ -3.5 שעות לפני שקראנו לזה יום. זה היה בערך 30 מעלות כמו שהיינו כל כך חמים מאוד שחזרנו לעיר, שאפנו כמה גאטורדים כמו גם יצאנו לנמנם אחר הצהריים. יום ראשון מצוין מאוד ביאנגשו.

היום הראשון שלנו לרכיבה על אופניים עם הכפר של יאנגשיו
חציית הנהר

לוקח הפסקה מהירה מרכיבה על אופניים
בחור “לדוג” בנהר – תוך שימוש בסוללת מכוניות ומשאית כדי לטגן את הדגים!

ליידי אזורית רוכבת רכיבה על הכפרים
נופים סביב כפרי יאנגשומרפות אורז יפה כמו גם קארסטים מרחוק
היום השני בילה בדיוק באותה צורה, אולם הפעם רצינו לראות כמה מהדברים התיירותיים הנפוצים באזור. הלכנו לראות את מון היל כמו גם את עץ הבניון. היום הזה היה יום החג בפועל כמו גם הכבישים הראשוניים היו ארוזים באוטובוסים מטיילים אזוריים, מיניבוסים, מכוניות, אופנועים ואופניים. היינו אמיצים כמו גם שורפנו את השיטה שלנו כמו גם מחוץ לתנועה, צלצלנו ללא הפסקה של פעמון הכידון שלנו! בסופו של דבר הגענו לעץ בניון, עץ בגובה 17 מטר עם תא מטען בגודל 7 מטרים מסביב! הוא נטע מעל 1400 שנה אחורה כמו גם נקבע באמצע פארק עם נהר ג’ינבאו מצד אחד.

עץ הבניון המסיבי והישן
הם אף פעם לא מקשיבים לשלטים !!

הלכנו עם הנהר לכיוון נהדר כמו גם תמונתנו על ידי כמה אנשים אזוריים סקרנים. גילינו שהאנשים ביאנגשיו כל כך ידידותיים. כולם קובעים שלום כשהם עוברים על פניו כמו גם למרות שהם לא מדברים אנגלית, הם ינסו הכי קשה לסייע כמו גם חששות לתגובה במידת הצורך. לאחר הפסקת הבניון המהירה שלנו, חזרנו לאופני 10 המהירות שלנו, התחמקנו מאדים כמו גם מכוניות אחרות כשעשינו את השיטה שלנו לירון היל. החנינו את האופניים שלנו, קיבלנו כמה מים כמו גם פנינו לראות את צוק אבן הגיר עם צורת ירח טבעית מגולפת ממנו. די מגניב. האמנו שאנחנו פשוט שם כדי להסתכל על זה מרחוק, אולם עד מהרה הבנו שאנחנו ממש משתמעים לטפס לראש המצוק כדי לקבל מבט ממקור ראשון מאוד.

נוף לירון היל מלמטה

אז, במעלה 800 מדרגות חתוכות סלע הלכנו. נטפטנו, כמו גם אני רומז על טפטוף, זיעה. זה היה מעבר ללח כמו גם 33+ מעלות באותו יום. הטיול לפסגה היה שווה את זה לחלוטין, הנופים היו פנטסטיים. אנו עשויים להשקיף סביבנו כמו גם לראות תלוליות של קארסטס המופעלות מהאדמה, כמו גם ביניהם היו כפרים קטנים, זה היה נהדר.

ניק מתחיל את הטיול הלח במיוחד כמו החלק העליון של הירח היל

הגיע לראש גבעת הירח
נוף מראש גבעת הירח – כפרי כמו גם את כל הקארסטים מרחוק

למותר לציין שהירידה הייתה הרבה יותר קלה. הרמנו את רגלנו המותשת בחזרה על האופניים שלנו וגם החזירנו את יאנגשו. גילינו מיקום פנטסטי לארוחת צהריים; כופתאות חזיר מאודה כמו גם מטוגנות טבולות ברוטב סויה כמו גם צ’ילי, מקום ארוחת צהריים אידיאלי! זה היה כל כך נהדר שבסופו של דבר אכלנו שם כמה פעמים.

אישה שהופכת את כופתאות החזיר והטבע האהובות שלנו

מממ, דים סאם טעים כמו גם כופתאות מאודות
יום השלישי שלנו, כמו גם הסופי, ביאנגשיו היה דומה לאלה שלפני: להתעורר כמו ארוחת בוקר טרייה טעימה, שכרו אופניים כמו גם ראש! הפעם הלכנו לכיוון אחר, אל נהר ה- Li וגם אל הכפר פולי. זה היה ללא ספק הטיול הכי טוב עד כה. בקושי הייתה מכוניות ומשאית על הכביש, היא שתקה, הנוף מרהיב, תושבי הכפר לאורך השיטה היו כל כך חביבים. זה כיום שליו במיוחד. עצרנו לאורך הנהר בבית קפה קצת לשתות כמו גם למוטה, לפני שהפכנו את השיטה שלנו עוד יותר. בסופו של דבר החמצנו את הפנייה עבור Fuli (וזה לא צפוי מכיוון ששום דבר לא כתוב באנגלית) כמו גם מסיבה זו הסתיימו בכמה כפרים כפריים במיוחד, עם כמה מראות מצוינים. נשים התנפלו על חלזונות בנהר, מים באפלו התקררו במים הבוציים כמו גם החקלאים הלכו על באפלו שלהם ברחובות. כן, בהחלט לא אכפת לנו שנצטרך למסלול אחורה לפולי.

אנשים מקומיים המחפשים חלזונות
אנחנו התיירים היחידים בסביבה

חח, אגודלים למעלה!
רידני אורז מדהימים בשיטה שלנו ל- FULI

לקחנו קצת מעבורת מעבר לנהר LI לעיירה פולי, הבינו עבור מעריציו בעבודת יד. נתיבי Bit היו מלאים בחנויות עם גיא כמו גם נשים המיישמות את כישורי הציור שלהן על מעריצי משי בעבודת יד, כישורים שהועברו מדור לדור. דפדפנו לפני שנסענו חזרה ליאנגשו בזמן שארוחת הערב הביתית שלנו תוגש!

סירת המעבורת של ביט שלנו לקחת אותנו מעבר לנהר לי לכפר פולימעריצים שעשויים ידיים מתייבשים בשמש, כפר פולי
באותו לילה סיפקנו כמה אנשים מצוינים, ג’נט וניק, זוג מאנגליה שטיילו כבר 3 שנים, שמחציתם בילו על אופניים במדינות! הם היו כל כך פעילים, חיוביים כמו גם נוחים כמו גם זו הייתה הנאה לשוחח איתם. אין להם שום תוכניות שעדיין גם הם נהנים להיות בדרך. הם היו השראה אמיתית.

למחרת בבוקר גררנו את גופנו הכואב מהמיטה החמה שלנו, כמו גם קפצנו לאוטובוס אזורי כדי לקחת אותנו למסע של שעה אחת לעיר גווילין.

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בדרך היא מקורבת באמזון כמו גם שלוחה עבור כמה קמעונאים אחרים. פירוש הדבר שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו וכן לרכוש מאותם קמעונאים.