זמן בידור תעשיית המוזיקה Entertainment סוז’ואו, סין: ביקור בוונציה של המזרח

סוז’ואו, סין: ביקור בוונציה של המזרח

אחד הדברים הרבים הנפלאים על החיים ביאנגזו, סין הוא שיש כמה עיירות עתיקות מדהימות בקרבת מקום. כל שעלינו לעשות הוא לקפוץ על אחד האוטובוסים המקומיים התכופים או לפלס את דרכנו לרכבות הכדור היעילות ותוך שעה בערך אנו נמצאים בעיירה חדשה ומדהימה. מחוז ג’יאנגסו ממוקם בחוף המזרחי של סין ולכן הוא מוקף בנתיבי מים ותעלות. היינו במטרופולין הסמוך של שנחאי פעמים רבות כך שבפסטיבל הסתיו החלטנו לראות מה יש לעיירה סוז’ו להציע. סוז’ו זכה לכינוי “ונציה של המזרח” ולכן בהחלט ציפינו לראות אם הוא עמד על שמו.

אנחנו מתכוננים לעלות על האוטובוס לסוז’ו, סין
אכסניה לנוער בינלאומית של מינגאון.

מלבד מטוסי התיירים הסינים, זה בהחלט היה מקום מדהים! התארחנו בהוסטל הבינלאומי של מינגאון סוז’ואו ממש בלב העיר העתיקה לאורך אחת התעלות הרבות. זה היה מקום מדהים. האכסניה הוקמה בבניין ישן מאוד וכל הרהיטים בחדר היו בסגנון סיני. הצוות דיבר מספיק אנגלית כדי לומר לנו אילו אוטובוסים לתפוס והם הבינו כשביקשתי שמיכה אחרת … למרות שהם לא הסכימו שאני צריך אחד כזה!

אריגת כסאות ביד.
התפתלנו בסמטאות שונות וזיגבנו וגרדנו בתיירים. ניסינו לרדת ככל האפשר מהדרך המוכה. בסופו של דבר מצאנו כמה רחובות שקטים באמת עם המקומיים שעוסקים בחיי היומיום שלהם. נשים תלו את הכביסה שלהן על קווי בגדים שנעשו במבוק, גברים דייגו בתעלה וצ’יליס, תה ואטריות התייבשו בשמש החמה.

יום כביסה במורד סמטה אחורית.

צ’יליס מתייבש בשמש החמה.
גן הנסיגה של הזוג.
התרחקנו רחוק מהעיר העתיקה ומצאנו את עצמנו באחד הגנים השקטים יותר בסוז’ואו, גן הנסיגה של הזוג. השם נראה מתאים כששנינו חיפשנו שקט ושלווה הרחק מההמונים. סוז’ו ידועה בגנים היפים והקלאסיים שלה שנוספו לרשימת המורשת העולמית של אונסק”ו. הפופולריות יותר היו עסוקות מאוד במהלך פסטיבל הסתיו אבל זה היה נחמד ושקט עבורנו. ישבנו ונהנינו מהנוף והשלווה לזמן מה לפני שיצאנו לדרך אל ההמונים.

ציור בעיר העתיקה.

בערבים ישבנו על קצה התעלה הראשית ואנשים התבוננו בבקבוק יין. זה משך תשומת לב רבה יותר מאשר המראות העיקריים של סוז’ו! הסינים התכנסו לראות את הוואגוראנס (זרים) שותים יין. אנחנו כבר מחזה רק על ידי היותנו זרים אבל העובדה ששתהנו יין (מתוך כוסות יין מתאימות שאולי מוסיף) גרמה לנו להיראות כמו המחזה למדי. אנשים צילמו את התמונה שלנו, נתנו לנו את ‘האגודלים’ וצחקו על התיירים המטורפים. הכל היה בכיף טוב וכפי שאמרנו קודם, אחת השמחות הרבות של החיים או הנסיעות בסין היא שאתה מרגיש כמו מפורסם. בסוז’ואו היו רק קומץ תיירים זרים בסוז’ו, כך שהההה היו מכוונים את דרכנו!

אחת התעלות המהממות בסוז’ואו, סין.
פירות טריים זמינים בעיר העתיקה, סוז’ואו, סין.

נהנינו משלושת הלילות שלנו בסוז’ואו ובהחלט נחזור לשם יום אחד, רצוי כשזה לא חג לאומי. הלכנו והלכנו והלכנו וראינו פינות רבות של העיירה. אכלנו אוכל הודי טעים, שוחחנו עם כמה מקומיים ידידותיים ונינוחים. זו הייתה תחושה שונה לנו לנסוע איפשהו כחג מהעבודה ולא רק לתרמילאים ולהמשיך הלאה. לא היה זה “לאן עלינו ללכת הבא” או להבין את ההובלה מנקודה ‘A’ לנקודה ‘B’. הפעם ידענו לאן אנחנו הולכים ולחופשה שלנו היה תאריך תפוגה. אחרי 4 ימים משם, חזרנו לחיינו הרגילים ללמד אנגלית וחיינו ביאנגזו.

בלוגי נסיעות בסין

למה אנחנו אוהבים לחיות בסין

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בדרך היא שותפה באמזון וגם שלוחה עבור כמה קמעונאים אחרים. המשמעות היא שאנחנו מרוויחים עמלות אם אתה לוחץ על קישורים בבלוג שלנו ורכישה מאותם קמעונאים.